Termenii de garantie a supravietuirii si integritatii vietatilor si plantelor
Iti oferim o garantie completa asupra viabilitatii vietatilor si plantelor comandate. In cazul in care vreo vietate sau planta comandate nu a supravietuit transportului sau a ajuns cu probleme, asiguram retrimiterea gratuita* a acestuia sau returnarea contravalorii** sale.
*Atentie, garantia se aplica doar in cazul in care ai respectat obligatiile enumerate mai jos. In caz contrar, magazinul KoiNatura.ro este absolvit de orice obligatie. Prin plasarea/finalizarea unei comenzi, ne confirmi faptul ca ai citit si ai inteles conditiile de mai jos. Pentru orice nelamurire te rugam sa ne contactezi.
**Contravaloarea se poate returna intr-un cont IBAN specificat de client sau prin trimiterea unui voucher cu valoare respectiva care poate fi folosit pentru achizitionarea oricarui produs de pe site.
Pentru a beneficia de garantie, te rugam sa trimiti fotografiile doveditoare - pesti morti sau cu probleme, plante distruse - facute imediat dupa primire in punga inchisa in care au sosit, in maximum 24h de la primirea acestora, la adresa de e-mail office@koinatura.ro.
Masuri pentru a asigura supravietuirea - KoiNatura.ro
- Vietatile vor fi expediate exclusiv prin curier.
- Impachetarea produselor vii se va face cu cea mai mare grija, pentru a maximiza rata de supravietuire in timpul transportului.
- Urmatoarele masuri sunt implementate pentru a scurta la maxim timpul de transport:
- expedierea coletelor cu vietati se va face dupa ora 15:00;
- inainte de expedierea coletului destinatarul este contactat telefonic pentru a confirma ca este la domiciliu in ziua urmatoare;
- imediat dupa expedierea coletului, clientul va primi o confirmare prin email cu numarul AWB al coletului, precum si cu un link catre siteul curierului unde poate urmari coletul;
- in perioada rece, pentru a se asigura supravietuirea vietatilor, se va asigura o ambalare suplimentara contra unei taxe de sezon rece, care va fi adusa la cunostiinta cumparatorului
Obligatiile cumparatorului
Receptia coletului
Daca nu primeste coletul pana la ora 14:00, cumparatorul are obligatia de a contacta telefonic serviciul de curierat din orasul sau. Clientul va solicita informaţii pe baza numarului AWB despre localizarea coletului si numarul de telefon al curierului care deserveşte zona sa. Prin dialogul cu sediul si cu curierul din zona sa, cumparatorul se va asigura ca va primi coletul cat mai repede.
Verificarea viabilitatii plantelor
Cumparatorul va verifica coletul pentru a identifica posibilele pierderi. In cazul in care se constata ca sunt plante distruse, va trimite o fotografie cu plantele respective la adresa office@koinatura.ro pentru a se solicita garantia.
Verificarea viabilitatii vietatilor
Cumparatorul va verifica ambalajul inainte de a deschide punga pentru a identifica posibilele decese.
In cazul in care se constata ca exista decese, imediat dupa constatarea decesului, clientul va trimite o fotografie a vietatii respective aflata in punga nedeschisa la adresa office@koinatura.ro.
Aclimatizarea vietatilor
Dupa verificarea viabilitatii vietatilor se vor lua masuri pentru aclimatizarea acestora cu apa din localitatea de destinatie.
- Puneti punga inchisa in acvariu/iaz si lasati-o sa pluteasca la suprafata apei pentru 30 minute pentru egalizarea lenta a temperaturii;
- Luati un vas de aproximativ 10-20l, introduceti punga/pungile in vas, taiati punga si varsati cu atentie continutul in vas si scoateti cu grija toate vietatile din punga;
- Cu ajutorul unui recipient cu introduceti in vas cca 1-2L de apa din acvariul / Iaz unde veti introduce vietătile;
- Asteptati 10 minute si repetati pasul 3. de inca cel putin trei ori (minim 4 ori in total) iar la final veti avea in vas cel putin dublul de cantitatea initiala de apa;
- Luati un minciog, prindeti cu grija vietatile si introduceti-le cat mai rapid in acvariu / Iaz. Apa din lighean ramasa urmand a fi aruncata la canal.